Ocena: 0 [0]
~stik
[2010-12-03 00:14]
po co te dyskusje..zamorowali ich z pomoca tuska i komora..
..sa owladnieci lucyferem..co widac w ich twarzach...pieklo ich pochlonie...zasluzyli...juz pora!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~stik
[2010-12-03 00:13]
po co te dyskusje..zamorowali ich z pomoca tuska i komora..
..sa owladnieci lucyferem..co widac w ich twarzach...pieklo ich pochlonie...zasluzyli...juz pora!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Bóghonorojczyzna
[2010-11-28 14:13]
Kłamstwa i mataczenie? normalne w pis-ie! Przypomnijmy sobie CBA...
Już samo powołanie CBA skażone było syndromem politycznym. Jego utworzenie było elementem "nowego ładu" państwowego, który potem wyewoluował w tak zwaną IV RP. Programu sztucznego i antydemokratycznego, przykrytego hasłem oddania państwa obywatelom. A jednym z elementów była służba specjalna, która organicznie niedemokratyczna, ponieważ nie poddana kontroli Sejmu, miała się stać policją polityczną ! I tak się stało ;afera CBA która ,co istotne ,rozgrywała się głównie na poziomie medialnym była próbą zmiany legalnego rządu RP przez służbę która była własnością pisu i jego wodza. Ilość informacji, która wyciekała z CBA do gazet była niewspółmiernie duża do ich prawdziwych wartości a media rzuciły się na żer stając się stroną afery. Z urywków dokumentów i bagna podsłuchów stworzono mityczny "układ" , który miał przenikać instytucje i spółki skarbu państwa, łącząc je z biznesem. Ale zastanówmy się- jeżeli rzeczywiście tego rodzaju sprawy miały miejsce to dlaczego służby i sam prowok kaminskij nie informowali władz i prokuratury o aferach? Sprawa jest prosta - CBA i kaminskij przynajmniej część z tych afer (jak w przypadku sprawy stoczni) sami stworzyli, tak aby mieć czym szantażować Rząd i Pana Premiera Donalda Tuska. W odpowiednim momencie kaminskij "rzucił" na rynek medialny podsłuchy. Przeliczył się - były one za słabe, a reakcja Donalda Tuska błyskawiczna i skuteczna. Ale tu nie chodziło o prawdę ,była najmniej ważna .Celem było narobienie medialnego smrodu który miał osiąść na Platformie Obywatelskiej. Ten plan był jasny i czytelny ale Polacy nie dali się na to nabrać !
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~wert
[2010-11-28 15:09]
Ocena: 0 [0]
faxx
[2010-12-02 22:15]
V kolumna dezinformacji twój prawdziwy nick
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~koniecPOLSKI?
[2010-12-02 16:14]
Na zdjęciu!
Plecy samolotu TU154 - czyli skutki "dachowania" - ta część wbrew zdrowemu rozsądkowi
własnie tylko i wyłącznie ocalała.Kokpit pilotów widoczny na sławnym filmiku gdzieś już znkł
Podwozie ( czyli część spodnia samolotu) z lukami bagażowymi w niewyjaśniony fizycznie sposób "wyparowała".
Wspomnieć należy że kadłub samolotu w przeciwności karoserji samochodowej nie posiada
wydzielonych zespołów dachu i podwozia ,ale czegóż się nie robi dla ogłupienia gawiedzi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Gumbas
[2010-11-28 11:46]
DLACZEGO OD SAMEGO POCZĄTKU PO TAK RADYKALNIE ODRZUCAŁA TEORIĘ O ZAMACHU
kiedy w obiegu krążyła ta notatka sporządzona przez pracownika Agencji Polskiego Wywiadu!!!!!???????????????? Może Wiktor Bater pomoże to wyjaśnić, tylko gdzie on teraz jest????????? I jak ja po tym wszystkim mam uwierzyć w nieszczęśliwy wypadek?
odpowiedz
pokaż 10 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Zuza
[2010-11-28 19:16]
Wiktor Bater nadal jest korespondentem Polsatu i siedzi w Moskwie. Ostatnio w piątek nadawał relacje. Widzisz to był taki zamach jak zlikwidowanie autora filmu, Batera i prawda o dobijaniu rannych. No ale co aby dalej siać zamęt wszystkie chwyty dozwolone.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Gumbas
[2010-11-28 21:14]
Tak, a notatkę dla Agencji Wywiadu sporządził sam Maciarewicz. Tu nie chodzi o zamęt. Tu chodzi o ukręcenie łba tej sprawie, ale to się nie uda. Kwestia roku i cały misterny plan zacznie pękać jak raport Rosji w tej sprawie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zuza
[2010-11-28 22:39]
A wiesz, że to może być całkiem prawdopodobne z tym Macierewiczem, mógł łapki w tym maczać. Widać służby po rządach 2005-2007 nie zostały wyczyszczone PO miała nauczkę z Kamińskim i dalej porządku nie zrobili, a przecież wiadomo, że gdzie się PiS pojawi tam tylko gruz zostaje. To największa siła destrukcyjna w kraju, specjaliści od zamętu, szczucia, judzenia i podżegania, to ich trzyma tylko przy życiu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Gumbas
[2010-11-29 07:31]
Zuza nie wariuj! Już cieciomynyster Graś postarał się, aby wywiad działał tak, jak PO mu zagra. A co do szczucia, podżegania itp. to nie ma jak PO, które sieje w głowach swoich zwolenników taki bałagan, że nawet jeden z nich ukatrupił pracownika biura PiS-u zamiast J. Kaczyńskiego. Wy naprawdę chcecie zrobić z Kaczyńskich męczenników.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Rokefeler
[2010-11-29 09:37]
oj ludzie ludzie żyjemy w czasach POpulizmu i bez wartości narodowych wiary jakiego kolwiek honoru śmiem twierdzic ze to wina Platformy widząc ich rządy i efekt działań od samego początku gdy rządził PIS utrudniali jakiekolwiek działania a teraz przeinacza się fakty ze to Kaczyński jest mącicielem widać komuś zależy na utracie suwerenności polski przykład Smoleńsk i zapal do jego wyjaśnienia
odpowiedz
pokaż 5 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Zuza
[2010-11-29 13:32]
Rokefeler pozwolę sobie się z Tobą nie zgodzić choć szanuję Twoje zdanie. Postępując zgodnie z konwencją nie tracimy przez to suwerenności, a zapał do wyjaśnienia Smoleńska nie przejawia się ilością konferencji prasowych, wystąpień sejmowych tylko realną pracą prokuratury i służb i poczekajmy na efekty. Swego czasu przeżywaliśmy już efektowne zatrzymania, ferowanie wyroków na konferencjach prasowych co się z tego obroniło? Poza wielkim show nic nie zostało.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cogito
[2010-11-29 16:22]
Zuza skoro jesteś tak dobrze o wszystkim poinformowana, to powiedz nam wszystkim co się stało z Krzysztofem Knyżem??? Bater 10-04-2010 był w Katyniu, Knyż w Smoleńsku...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zuza
[2010-11-30 00:19]
Cogito powiało ironią, ale ja w przeciwieństwie do innych staram się docierać do wszystkich wiadomości, aby wyrobić sobie własny pogląd na daną sprawę. Knyże był również w Katyniu na cmentarzu razem z Baterem czekali na delegację z prezydentem i tam dowiedzieli się o katastrofie. Także możesz darować już sobie dalsze wywody na temat filmu który miał nakręcić jak TU- 154 awaryjnie lądował na lotnisku i został wyemitowany tylko raz w Polsacie. Nie został zamordowany i nie zginął też w wypadku samochodowym. Muszę Cię zasmucić zmarł 31.05.2010 r. śmiercią naturalną, tak się zdarza nawet w młodym wieku.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cogito
[2010-11-30 11:15]
Film był wyemitowany na żywo ze Smoleńska w Polsacie i wie o tym więcej ludzi, nie tylko ja... Nie wiem skąd masz informację na temat przyczyny śmierci Knyża, żadne media nie podały.... dziwne, bo jednak gdy informują o kimkolwiek, podają zawsze co się stało, lub na co chorował. W tym przypadku była chyłkiem podana wzmianka, że Krzysztof Knyż nie żyje... Żadnych przyczyn nigdzie nie podano. Miał 39 lat...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Gumbas
[2010-12-01 01:14]
Masz rację! Przed oczyma ciągle mam białe miasteczko z Donkiem i Walcową na czele, tą która robiła kanapki :)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mariqes
[2010-11-28 16:03]
Zastanawia mnie jedno
Dlaczego u wielu ludzi została wyłączona wtyczka odpowiadająca za logiczne myślenie???
Niezależnie od eksperckich i pseudoeksperckich opinii - wystarczy przypomnieć sobie jak "Bracia ze Wschodu" prowadzą śledztwo: mataczą, zmieniają zeznania świadków, nie oddają czarnych skrzynek, nie zabezpieczyli wraku, od razu zrzucili winę na pilotów, nie dokładnie przeszukali teren katastrofy,nie wiadomo czy przeprowadzili sekcję zwłok, nie pozwolili otwierać trumien, zacierali ślady... TU NAPRAWDĘ NIE TRZEBA BYĆ EKSPERTEM, ŻEBY STWIERDZIĆ ŻE KTOŚ TU MA COŚ DO UKRYCIA
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~tak
[2010-11-28 16:40]
Dokładnie - należy przeprowadzić ekshumacje.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Benek
[2010-11-28 18:44]
Tu nie trzeba być ekspertem, by stwierdzić, że nikt nie powinien nawet próbować lądować w tych warunkach i to jest przyczyna katastrofy.
odpowiedz
pokaż 2 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~rwetes
[2010-11-29 09:43]
oj ludzie ludzie żyjemy w czasach POpulizmu i bez wartości narodowych wiary jakiego kolwiek honoru śmiem twierdzic ze to wina Platformy widząc ich rządy i efekt działań od samego początku gdy rządził PIS utrudniali jakiekolwiek działania a teraz przeinacza się fakty ze to Kaczyński jest mącicielem widać komuś zależy na utracie suwerenności polski przykład Smoleńsk i zapal do jego wyjaśnienia
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cogito
[2010-11-29 16:27]
Benek jednak trzeba być ekspertem z czytania ze zrozumieniem... Nikt nie próbował lądować, na odpowiedniej wysokości padło słowo... "odchodzimy".
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lotek
[2010-11-30 10:42]
I właśnie znając ten typ myślenia wielu prostych ludzi, można z powodzeniem dokonać zamachu. Nie ma jak narazie jednoznaczynych dowodów na to, że to była wina pilotów. Wylatałem wiele godzin, a mimo to nie pokusze się na jakiekolwiek podsumowiania. Podejście to nie lądowanie i może mylenie tych faktów jest powodem wielu niedomówień. Do dnia dzisiejszego nie mamy jeszcze jednoznacznych dowodów, choć że sposobu prowadzenia śledztwa domnienam, iz mnie nawet opinia końcowa nie przekona. Żal że nasz rząd nie stanął (bądź nie zechciał stanąć) na wyskości zadania, by rzetelnie przeprowadzić śledztwo.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zuza
[2010-11-30 11:57]
Cogito bezpieczna wysokość o której mówili piloci i kontroler z wieży to 100 m. W stenogramach nawigator podaje, że na tej wysokości samolot znajdował się o 8:40:42,6 i już słychać ostrzeżenie TAWS - PULL UP, o 8:40:48,7 nawigator znów podaje 100 m i potwierdza " w normie" 8:40:49,6 samolot jest już na 90 m i cały czas słychać PULL UP. O 8:40:50,5 drugi pilot mówi " odchodzimy" a samolot 0,5 sekundy wcześniej znajdował się na 80 m wysokości. O 8:40:59,3 słychać odgłos zderzenia z drzewem a o 8:41:02,0 kontroler ruchu lotniczego nawołuje " odejdźcie na drugi krąg". Spróbuj to zanalizować, ja daleka jestem od rzucania oskarżeń i snucia teorii spiskowych, ale chciałabym wiedzieć, choć będzie to bardzo trudne, czym było spowodowane " lekceważenie" bezpiecznej wysokości, ostrzeżenia TAWS i nie odejścia kiedy było to możliwe na drugi krąg, jeszcze przed zderzeniem z drzewem, bo później było już to niemożliwe. Najwygodniej będzie zrzucić winę na pilotów, bo ze stenogramów przynajmniej mnie laikowi tak się wydaje, że próbowali wylądować. Nie ma tam wprawdzie dowodów na to, jak i nie ma dowodów na jakiekolwiek naciski bezpośrednie i kłopoty z samolotem. Jednak czy incydent gruziński i ranga wizyty nie miały pośredniego wpływu na to wydarzenie tego już się nie dowiemy i szkoda bo miłośnicy spisku mogą dalej spiskować.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cogito
[2010-11-30 16:29]
To bardzo uproszczona wersja... Niby dlaczego kontroler nawoływał, a oni chcieli spaść na łeb i szyję??? Samobójcy? Pilot Jaka zeznał, że to własnie wieża podała ...im zejdżcie na 50..., oni wczesniej zdecydowali o odejściu. Za dużo pytań, za dużo niejasności... różne godziny katastrofy...,sprzeczne dane, manipulacja faktami, ukrywanie dowodów, zalutowane trumny, wykasowane dane z telefonów borowców, samolot z upadku kilku metrów w cząsteczkach, tak samo pasażerowie... TU154M nie spadł z takiej wysokości, by tak to wyglądało...Przeanalizuj to wszystko, same stenogramy nie są już dla nikogo wiarygodne.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Azyr
[2010-11-30 11:37]
bodzcie ostrozni z opiniami
Jeszcze daleko do skonczenia sledcztwa a juz politycy i co niektorzy amatorzy wiedza co bylo przyczyna katastrofy Z opiniami nalezy sie powstrzymac bo mozna sie zblamowac
Ciekawe jakie by byly opinie gdyby samolot ten wpadl do Atlantyku i nic nie byloby wiadomo.Troche powsciagliwosci prosze
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lotek
[2010-11-30 10:54]
Brak rzetelnego śledztwa.
Znając sposób myślenia wielu prostych ludzi, można z powodzeniem dokonać zamachu, a potem wykorzystując sztuczki socjotechniczne przekonać społeczeństwo, że nie ma czego wyjaśniać, bo ........ W doniesieniach medialnych nie ma jak narazie jednoznaczynych dowodów na to, że była to wina pilotów. Wątku zamachu praktycznie nie badano. Nikt tak naprawde nie prostetował z powodu zacnierania śladów (udowodnionych przykładów jest wiele, łącznie ze zdjęciami osób wybijających szyby we wraku, a przecież to wspaniałe źródło wielu informacji, jak np zmiany spowodowane naprężeniam - np w trakcie wybuchu) Wylatałem wiele godzin, a mimo to nie pokusze się na jakiekolwiek podsumowiania. Podejście to nie lądowanie i może mylenie tych faktów jest powodem wielu niedomówień. Do dnia dzisiejszego nie mamy jeszcze jednoznacznych dowodów, choć że sposobu prowadzenia śledztwa domnienam, iz mnie nawet opinia końcowa nie przekona. Żal że nasz rząd nie stanął (bądź nie zechciał stanąć) na wyskości zadania, by rzetelnie przeprowadzić śledztwo.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Obser.
[2010-11-30 10:04]
Notatka z dobijaniem rannych" w Smolensku nie sfalszowana?
Putin wszystkich wybije,przeciez to psychopata,IL-76 tez stracil, aby nie bylo dowodow jak
uslyszal o Komisji Miedzynarodowej,pozwolili bandycie na zbyt wiele,a teraz trudno bedzie
go zastopowac,no chyba ze sposobem,inaczej nawet Amerykanie beda mieli z nim problem.
Te wyblakniete oczy i geba,mowi samo za siebie,ale nosil wilk razy kilka az poniesli i wilka!!!!
Wczesniej czy pozniej trafi bandyta na swojego,za pomordowanych Bogu Ducha winnych
96 osob Polskiej Elity i najlepszego Prezydenta RP. sp.prof.hab.Lecha Kaczynskiego!!!
Notatka nie jest sfalszowana,sowieci uzyli broni laserowej,do zabijania Prezydenckiej delegacji,
inaczej jakim cudem bylo by tyle malych czesci ludzkich z tak niskiego upadku samolotu????
W tej katastrofie wszyscy powinni zyc i nikomu nic nie powinno sie stac.Dla przykladu,wyslac
samolot zdalnie sterowany z putinem i miedwiediewem i stracic go,tak jak oni to zrobili,zeby sprawdzic,czy ten psychopata przezyje proste......
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
annakkk1
[2010-11-28 12:48]
ANDRIEJ MENDIEREJ NIE ZYJE!
Autorem filmu, dokumentem dotyczacym masakry, filmu, ktory zostal nakrecony z narazeniem zycia jest / byl rosjanin Andriej Mendierej. To on nakrecil film naa ktorym slychac strzaly z broni palnej. Pragne by nasza pamiec o nim pozostala w naszych sercach.
Autorem tego filmu był Andriej Mendierej, któremu nieznani sprawcy zadali kilka ciosow nozem. Zamordowano go w okolicach Kijowa 15 kwietnia 2010. Został przywieziony w tragicznym stanie do szpitala w Kijowie gdzie odłączono aparaturę! ..."
odpowiedz
pokaż 22 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
annakkk1
[2010-11-28 15:01]
sprawdz w rosyjskich przekazach a potem chrzan swoje glupoty.Facet niestety nie zyje a polskie media karmia nas jedynie glupotami o PIS.Prawdy i tak nigdy sie nie dowiemy.O to zadba juz Komorowski, Tusk i Putin.Zreszta gdyby okazalo sie ze to jednak byl zamach to co?Co mozemy zrobic?jestesmy zerem i takim pozostaniemy.Sami na to zapracowalismy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ealdon
[2010-11-28 16:12]
Słyszałeś, co to jest "prawo GIGO"? To też sprawdź w internecie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zuza
[2010-11-28 17:02]
Annakkkk oczywiście pojawiały się" wiadomości" o śmierci autora filmu, ale też 21.04.2010 r. pojawiła się wiadomość o tym że on żyje i ma się dobrze i nadal pracuje w centrum samochodowym tuż przy smoleńskim lotnisku. Wiesz od czasu do czasu na różnych forach internauci donoszą też o " zlikwidowaniu" reportera Wiktora Batera bo wiedział " o katastrofie przed katastrofą", a w Polsacie to chyba jego duch relacjonuje wydarzenia z Rosji. Ja jak słyszę takie rewelacje to przyjmuję je chłodno i czekam na rozwój wydarzeń, uwierz mi po pewnym czasie one już nie są takimi sensacjami dla kogoś choć trochę potrafi uruchomić mózg do pracy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~qq
[2010-11-28 17:59]
Nie wiem, czy to ta sama osoba, co autor )(z tego co wiem, to tak), ale ten, kto postnął ten film na youtube (nie mówię o kopiach późniejszych tylko o pierwszym razie, gdy się film tam ukazał) - nadal żyje. Na last.fm logował się miesiąc temu...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~niema totamto.
[2010-11-28 20:27]
Kiedy widziałaś Wiktora Battera na Polsacie ?.Przestań ściemniać.Dlaczego media nie nadają z nim wywiadu?.Przecież on pierwszy przybył na miejsce zdarzenia.Dziwne,ale tam nie było praktycznie pożaru.Czuć za to było zapach paliwa.
odpowiedz
pokaż 17 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Zuza
[2010-11-28 23:01]
Jest totamto, w piątek 26.11.2010 r o godz. 18:45 w wiadomościach prosto z Moskwy relacjonował uchwałę dumy w sprawie Katynia, na ducha nie wyglądał. Rzeczywiście jak przybył na lotnisko wtedy mogło już pożaru nie być, bo go ugaszono i cale szczęście. Z cmentarza w Katyniu, gdzie był Bater w momencie katastrofy na lotnisko Siewiernyj w minutę nie przyfrunął.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
annakkk1
[2010-11-29 02:02]
Andrei Mendierej, the amateur filmmaker from Smolensk is dead.
This is the second movie â the first one was deleted and its author Andrei Mendierej, who shot the film, is now dead.
He was stabbed near Kijow, and transported in critical condition to the hospital in Kijow.
There three unidentified individuals unplugged him from life support system and stabbed him three more times.
Andrei was pronounced dead that afternoon.
Russian government claims it was a coincidence.
There are many questions after the Polish plane crash in Smolensk.
Why was the first video deleted?
What happened to the pilots?
The cockpit was saved, but strangely enough the bodies of the pilots were never found.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
annakkk1
[2010-11-29 02:08]
Bater zyje i nie siej tu zametu.Za to nie zyje Krzysztof Knyz, jego kolega i opertaor spod Smolenska a jego smierc do zwyklych nie nalezy....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zuza
[2010-11-29 09:02]
Annakkk kto jeszcze? Może już tak hurtowo wymień wszystkich " zamordowanych świadków katastrofy", Wasze wariactwo sięga zenitu. Wiesz nawet bardzo młodzi ludzie, dzieci schodzą z tego świata z przyczyn naturalnych. Pamiętasz obrońce krzyża Jana Klusika? Zrobiliście już z niego męczennika, Antek z trybuny sejmowej krzyczał" pod krzyżem doszło do zabójstwa", a po ekshumacji i sekcji zwłok okazało się że zmarł z przyczyn naturalnych. Tak wiem jakie masz już wytłumaczenie " a co miała wykazać sekcja jak teraz rządzi PO". Mniej spiskujcie więcej myślcie lepiej będzie się Wam żyło.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cogito
[2010-11-29 16:31]
Wiktor Bater był w Katyniu, w Smoleńsku natomiast był jego kolega, Krzysztof Knyż i to on nie żyje.... powodu jego śmierci nie znamy... miał 39 lat !!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tata
[2010-11-28 11:15]
Mataczenie, zacieranie sladów, niszczenie głównych dowodów
trwa od pierwszej chwili Tragedii!!! Nikt nie szuka odpowiedzi, dlaczego do ostatniej chwili kontrolerzy lotniska przekonywali naszych pilotów, ze są "na ścieżce..., na kursie... , na odpowiedniej wysokosci" !!!!? Z nagrań słychać, ze nasi piloci nie spodziewali się "wprowadzania w błąd"!!!
odpowiedz
pokaż 12 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~bajabongo
[2010-11-28 12:15]
Jesteś inteligentny inaczej i dlatego jesteś w PiS !!Od samego początku wiadomym było dlaczego samolot,który nie miał zgody na lądowanie rozbił się w gęstej mgle.Dorabianie do tego teorii o spisku i zamachu jest waszą pisowską ulubioną gierką.Trzeba było nie lądować bo zgoda wieży lotniska w Smoleńsku dotyczyła przelotu nad lotniskiem i zbadania warunków tam panujących ,a nie samego procesu lądowania.Jak tego nie zrozumiesz to nie zrozumiesz już niczego.Wygląda na to,że masz poważne kłopoty właśnie ze zrozumieniem tego co słychać z odczytanych czarnych skrzynek.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nick
[2010-11-28 12:16]
miej pretensje do kaczynskiego ze jeszcze cokolwiek mowi..bo sensu w tym nie ma zadnego..
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Eliza
[2010-11-28 12:36]
To był zamach i już. Lech Kaczyński był wrogo nastawiony do Rosjan i musiał zginąć.A teraz poczekaj na polityczny bieg wydarzeń a później komentuj.Musisz być gupolem jak myślisz że rosjanie są nam przychylni...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Eliza
[2010-11-28 12:38]
Masz racje... tylko dziwi mnie że ludzie tak ufają Rosjanom
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Eliza
[2010-11-28 12:49]
To nie jest takie proste wiesz,jak miał Kaczyński w PIS konfidentów ,znów by powiedzieli że tą tragedie wykorzystuje.Sam widziałeś jak szmacili ze wszystkich stron Jarosława Kaczyńskiego to żenada.Przecież czlowiek niewinny nie musi śladów zacierać,wiec logika myślenia mówi że to byl zamach i już...
odpowiedz
pokaż 7 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Eliza
[2010-11-28 12:55]
To sie głowie nie mieści że Komorowski zaprosił Jaruzelskiego ,Wałęse i Kwaśniewskiego do wspólnej debaty.To jest nienormalne. To sam widzisz że boją sie Rosjanów a może już muszą tańczyć jak im zagrają.Nie wierzę by Komorowski dowbrowolnie go zaprosił ,może był pod presją czyjąś,to nie głupi facet
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jaś
[2010-11-28 13:00]
A może to członki z PO są inteligentni inaczej jak mawia przywódca Tuskowyj
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jaś
[2010-11-28 13:01]
A może to członki z PO są inteligentni inaczej jak mawia przywódca Tuskowyj
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Janka
[2010-11-29 00:42]
Ocena: 0 [0]
~rwetes
[2010-11-29 09:42]
oj ludzie ludzie żyjemy w czasach POpulizmu i bez wartości narodowych wiary jakiego kolwiek honoru śmiem twierdzic ze to wina Platformy widząc ich rządy i efekt działań od samego początku gdy rządził PIS utrudniali jakiekolwiek działania a teraz przeinacza się fakty ze to Kaczyński jest mącicielem widać komuś zależy na utracie suwerenności polski przykład Smoleńsk i zapal do jego wyjaśnienia
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
niedzwiadek1948
[2010-11-27 07:58]
Amoże jednak.
"Znalazłem bardzo ciekawy tekst na temat katastrofy. Jest on jednak przeznaczony jedynie dla osób rozsądnych i dociekających prawdy a nie dla wierzących ślepo w propagandowe bzdury wtłaczane im przez niektóre media. Tekst jest dość długi ale warto się zapoznać.
"Po pierwsze: samolot prezydenta Polski leciał prawidłowym torem korytarza powietrznego prowadzącego do pasa startowego, tylko, że w stosunku do tegoż korytarza tor lotu był ?przesunięty? o 25 metrów do tyłu i o 5 metrów w dół. To zaś wskazuje na jedyną możliwą przyczynę: sfałszowanie danych
satelity nawigacyjnego, na podstawie sygnałów które go pilot automatyczny prowadzi samolot do lądowania. Bowiem przed podejściem do lądowania kapitan samolotu włącza ?pilota automatycznego? i te urządzenie już bezbłędnie prowadzi maszynę na lotnisko. Chyba, że sygnały satelity nawigacyjnego, którymi ?pilot automatyczny? się kieruje - zostają sfałszowane...
Tu muszą państwo wiedzieć, że urządzenie do fałszowania danych satelitów nawigacyjnych jest od ponad 10 lat znane w technice
wojskowej. To ważne urządzenie, ono sprawia, że np. naprowadzana rakieta nie trafi w cel, samolot wroga rozwali się przy lądowaniu, itp. Urządzenie takie popularnie nazywa się ?MECON?. Ma ono postać przedmiotu rozmiarami podobnego do paczki papierosów. Wychwytuje ono sygnał satelity i przetwarza na sygnał o silniejszej mocy, jednocześnie przesuwając parametry celu do 30 metrów. Takiej różnicy urządzenia kierujące (w tym pilot automatyczny) nie są w stanie zidentyfikować. Efektem będzie jednak, Że obiekt ?naprowadzany? danymi satelitarnymi ? poleci jednak w inne miejsce! I np. nie trafi: czołgu, okrętu, budynku... Albo samolot ?nie trafi? w lotnisko.
?MECON? ma zasięg działania do 100 km, wystarczy np. powiesić takie urządzenie na gałęzi drzewa w pobliżu lotniska. Technologię budowy takich urządzeń posiadają wszystkie ważniejsze armie Świata. Polska też. W USA i w UE powołano też specjalne zespoły badawcze, by opracować sposób przeciwdziałania ?MECON?owi. Bowiem w dniu, w którym taka zabawka trafi do rąk terrorystów - samoloty pasażerski przestaną latać. To co powiedziano powyżej jest pewne.
Podpułkownik Arkadiusz Protasiuk podchodząc do lądowania w warunkach pogorszonej widoczności (mgła dopiero się tworzyła), po prostu włączył pilota automatycznego - jak zresztą było do przewidzenia, Że tak zrobi.
Nadto w sprawie wypowiedziało się z własnej woli trzech ekspertów lotnictwa: rosyjski, amerykański i niemiecki. Ci dwaj ostatni to wprawdzie międzynarodowe sławy tej branży. Wszyscy jednoznacznie wypowiedzieli się, że samolot leciał w oparciu o sfałszowane dane satelitarnego systemu naprowadzania. Przesunięcie toru lotu i tor idealnie pasujący do prawidłowego korytarza, tyle że ?przesunięty? - nie pozostawiają innej możliwości.Cdn.
odpowiedz
pokaż 93 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~EWA 50
[2010-11-28 14:31]
drogi Misiu 48! może by ci przyszło do głowy odpowiedzieć sobie na nastepujace pytania:
1. czy ktoś zapraszał lecha kazcyńskiego do Smoleńska ?
2. kto organizował tą prywatna wycieczkę i zapraszał ludzi na poklad samolotu?
3. oczym mogli rozmawiać bracia przed ladowaniem?- o zdrowiu kota Alika ?
4. DLACZEGO z powodu mgły nie odlecieli na inne lotnisko ?
5. KOMU zależało na wylądowaniu w Smoleńsku za wszelką cenę ?
6. PO CO co znalazł się w kokpicie gen Blasik i kto go tam wysłał?
I przestań opowiadać bzdury ze Putin ściągnął mganesem samolot!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~EWA 50
[2010-11-28 14:31]
drogi Misiu 48! może by ci przyszło do głowy odpowiedzieć sobie na nastepujace pytania:
1. czy ktoś zapraszał lecha kazcyńskiego do Smoleńska ?
2. kto organizował tą prywatna wycieczkę i zapraszał ludzi na poklad samolotu?
3. oczym mogli rozmawiać bracia przed ladowaniem?- o zdrowiu kota Alika ?
4. DLACZEGO z powodu mgły nie odlecieli na inne lotnisko ?
5. KOMU zależało na wylądowaniu w Smoleńsku za wszelką cenę ?
6. PO CO co znalazł się w kokpicie gen Blasik i kto go tam wysłał?
I przestań opowiadać bzdury ze Putin ściągnął mganesem samolot!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~EWA 50
[2010-11-28 14:31]
drogi Misiu 48! może by ci przyszło do głowy odpowiedzieć sobie na nastepujace pytania:
1. czy ktoś zapraszał lecha kazcyńskiego do Smoleńska ?
2. kto organizował tą prywatna wycieczkę i zapraszał ludzi na poklad samolotu?
3. oczym mogli rozmawiać bracia przed ladowaniem?- o zdrowiu kota Alika ?
4. DLACZEGO z powodu mgły nie odlecieli na inne lotnisko ?
5. KOMU zależało na wylądowaniu w Smoleńsku za wszelką cenę ?
6. PO CO co znalazł się w kokpicie gen Blasik i kto go tam wysłał?
I przestań opowiadać bzdury ze Putin ściągnął mganesem samolot!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~EWA 50
[2010-11-28 14:31]
drogi Misiu 48! może by ci przyszło do głowy odpowiedzieć sobie na nastepujace pytania:
1. czy ktoś zapraszał lecha kazcyńskiego do Smoleńska ?
2. kto organizował tą prywatna wycieczkę i zapraszał ludzi na poklad samolotu?
3. oczym mogli rozmawiać bracia przed ladowaniem?- o zdrowiu kota Alika ?
4. DLACZEGO z powodu mgły nie odlecieli na inne lotnisko ?
5. KOMU zależało na wylądowaniu w Smoleńsku za wszelką cenę ?
6. PO CO co znalazł się w kokpicie gen Blasik i kto go tam wysłał?
I przestań opowiadać bzdury ze Putin ściągnął mganesem samolot!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~EWA 50
[2010-11-28 14:31]
drogi Misiu 48! może by ci przyszło do głowy odpowiedzieć sobie na nastepujace pytania:
1. czy ktoś zapraszał lecha kazcyńskiego do Smoleńska ?
2. kto organizował tą prywatna wycieczkę i zapraszał ludzi na poklad samolotu?
3. oczym mogli rozmawiać bracia przed ladowaniem?- o zdrowiu kota Alika ?
4. DLACZEGO z powodu mgły nie odlecieli na inne lotnisko ?
5. KOMU zależało na wylądowaniu w Smoleńsku za wszelką cenę ?
6. PO CO co znalazł się w kokpicie gen Blasik i kto go tam wysłał?
I przestań opowiadać bzdury ze Putin ściągnął mganesem samolot!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
pokaż 88 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Ealdon
[2010-11-28 14:35]
Wtedy, kiedy z tym terytorium cztery godziny wcześniej podpisuje się zawieszenie broni. Przeoczyłeś?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
wart
[2010-11-28 14:50]
A zwolennicy tezy zamachu pogrążają swoją partię i Jarosława.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~emi 45
[2010-11-28 14:52]
a u ciebie na zegarku która godzina ???///// Zmień Rakiete na Rolexa !!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~emi 45
[2010-11-28 14:52]
a u ciebie na zegarku która godzina ???///// Zmień Rakiete na Rolexa !!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~.
[2010-11-29 07:36]
Ocena: 0 [0]
~PL
[2010-11-27 13:15]
Ludzie zastanówcie się
Żaden normalny rząd nie oddał by całego śledztwa państwu w którym rozbił się samolot. A już absolutnie by do tego nie doszło, gdyby zachodziło podejrzenie, choćby minimalne, że to mógł być zamach. Pomyślcie co by zrobił rząd USA gdyby rozbił się tam samolot Obamy?
1. Wydali by absolutny zakaz ruszani czego kolwiek na miejscu katastrofy, oprócz akcji ratunkowej.
2. za 3 godziny pojawił by się tam korpus Amerykańskiego wojska, CIA, FBI, stado detektywów.
3. Po pozbieraniu ciał, to lekarze z USA przeprowadzili by sekcję zwłok.
4.Wrak samolotu leżał by tam dopóki Amerykanie nie przeczesali by tego terenu wzdłuż i wszerz.
A Tusk oddał całą operacje "Rosyjskim braciom" którzy posprzątali wszystkie dowody w 3 dni, i spokój. a z stenografami bawili się 3 miesiące. chyba nie muszę mówić jak można było je przerobić w dobie dzisiejszej techniki.
ps. ciekawe czy wreszcie mój post zostanie dodany...
odpowiedz
pokaż 13 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~lola
[2010-11-28 13:26]
ty kolorowy obraz, coś majaczysz, nei ma nic do rzeczy kto z PiS, bo wielu ludzi nie popierających ani PiS ani oszustów z PO chce znac prawdę, nie bylam zwolennikeim Lecha, ale to byl moj prezydent, i ta zbrodnia byla wymierzona także we mnie, bo jestem obywatelem tego kraju, i chce znac wroga, a ujadanie i zawiść PO wskazuje, że oni są winni przynajmniej za zmasowany atak i szyderstwa na prezydenta
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Aneta
[2010-11-28 13:35]
A wy peowcy nic nie widzicie. Nawet jak wam w twarz napluć, to powiecie że to pada deszcz.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~michal
[2010-11-28 14:07]
"wy pisowcy" - widze dzielenie polski dalej sie dzieje ...czyli PO wiec wie ze to nie byl zamach ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jan
[2010-11-28 14:08]
Nie dziwi mnie brak zainteresowania sledztwem VIPów z PO, szkoda że wyborcy im to odpuszczają. Przecież uczciwym ludziom ,a takich z pewnością wśród wyborców PO jest wiekszość powinno zależeć na rzetelnym wyjaśnieniu sprawy. Ludzie którzy zginęli byli wybitnymi osobami w państwie i należeli do wszystkich opcji politycznych, a co najważniejsze byli obywatelami polskimi. Dziwi mnie też że ten kretynski rząd olewa sprawę , a przecież winien jest ofiarom przynajmniej ze swojej opcji uczciwe śledztwo.Widząc co się tu wyprawia,wątpię że są szanse na wyjaśnienie sprawy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Antonio
[2010-11-28 14:17]
Szczera prawda!!!My...polacy zawsze bylismy ponizani i tak zostanie do konca...;(
odpowiedz
pokaż 8 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~PL
[2010-11-28 15:03]
Nie zawsze byliśmy poniżanie, ale teraz jesteśmy, to fakt. Po prostu aktualnie mamy rząd, który albo ma krew na rękach(vide całkowity brak zainteresowania śledztwem) albo próbuje sprzedać wszystko co Polskie. Jak dla mnie demokracja to chory ustrój. Przynajmniej taka demokracja jaka jest w Polsce.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ruski_agent
[2010-11-28 16:11]
Ocena: 0 [0]
~juras
[2010-11-28 17:47]
zastanów się jak by wyglądało badanie katastrofy gyby samolot rozbił się w USA.. naprwno poprosiliby o ekipę polską, może z Maciewiczem na czele i zezwoliliby przesłuchiwać swoich kontrolerow przes polskich prokuratorów.
Już raz próbowali przesłuchać amerykańskigo pułkownika, któremu podlegali polscy żołnierze mający teraz problemy a prokuraturą.Każdy prokurator wojskowy pewien okres powinien przesłużyć w rejonie wojny. Z biurkiem człowiek głupieje. Są na to dowody.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Kazik
[2010-11-28 18:47]
1) Wydawać zakazy to sobie mogą w USA
2) Jeżeliby ktoś ich wpuścił
3) Jeżeli ktoś by im dał taką zgodę
4) To zależałoby tylko i wyłącznie od dobrej woli np. Rosjan
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~PL
[2010-11-28 20:22]
Człowieku wierzysz że Amerykanie pozwolili by tak jak Tusk na uprzątnięcie terenu katastrofy, i na to żeby wszystko(sekcje zwłok, śledztwo, odczytywanie zapisu czarnych skrzynek z AMERYKAŃSKIEGO samolotu) związane z wyjaśnieniem katastrofy prowadzili Rosjanie? tym bardziej że nie jest to państwo związane z USA żadnym sojuszem? może z tym korpusem wojska przesadziłem, ale biuro ochrony Obamy i rządu zabezpieczyło by cały teren na cacy. Osoby takie jak gościu co nagrywał filmik(podobno ruscy już się go pozbyli bo za dużo zaczął mówić), nawigatorzy z wieży, czy pracownicy lotniska od razu zostali by przesłuchani, dowody zamiast być niszczone były by zbierane, a wyszło jak wyszło...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ron
[2010-11-28 14:20]
To nie był "nieszczęśliwy" wypadek ...
Dlaczego ludzie są tak bezkrtytyczni i jeszcze nie wiedzą że o wolność i demokracja nie jest dana raz na zawsze ... ???
Czy krytycy dochodzenia w zprawie ZAMACHU a nie Wypadku, jak to prorządowe media próbują ubrać w ładne słowa, mają świadomość co mogło się stać ...!!!???
Jesteście karmieni POpapką, którą bezkrytycznie przyswajacie ...
może kiedyś się Naród obódzi
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~t
[2010-11-28 14:53]
Ocena: 0 [0]
~Ealdon
[2010-11-28 18:59]
Ocena: 0 [0]
~mute
[2010-11-28 19:18]
takich jak ty powinno wkladac sie w kawtan.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Andrzej_antyPOwiec
[2010-11-27 10:57]
Fakty, które nie są wyjaśniane
Mnie zastanawiają dwa fakty, na które nie zwraca (lub w niewielkim stopniu) uwagi również komisja Macierewicza.
Po pierwsze, skąd to zabłocenie kół na pdwoziu samolotu.
Po drugie, gdzie na miłość boską się podziały brakujące części kadłuba.
Po trzecie, jakim samolotem przyleciał Tusk do Smoleńska 7 kwietnia. Pamiętam dokładnie, pierwsza wersja to CASA, później ten sam TU154M. Do tej pory nie wiem, którym samolotem, przyleciał. Najwyższy czas tą kwestię wyjaśnić a to akurat nie wydaję mi się trudne.
Ponadto uważam, że komisja Macierewicza za mało korzystała z pomocy ekspertów międzynarodowych ds katastrof samolotowych. Może wyprawa do USA coś zmieni w tym zakresie. Wypowiadali się głównie piloci, dziennikarze, gen.Czempiński czy politycy. Za to brakowało mi wypowiedzi kontrolerów a przede wszystkim ekspertów, specjalistów od katastrof. Często jest pokazywany w mediach przemądrzały i zarozumiały Tomasz Hypki, który usiłuje wcisnąć bzdurę, że konstrukcia skrzydeł, w których są zamontowane silniki, czy płaty, które mają prawie 100-tonową konstrukcję unieść do góry, to blacha grobości 1 mm. No, ale od mediów rządowych trudno oczekiwać czegoś innego.
odpowiedz
pokaż 61 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ja25
[2010-11-28 14:21]
o LOL buahahahahahahaahhaah...............................ahahahahaha ała ale mnie zabolało.:P nie mna to jak pocisnąć chamowi...:P
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tolo
[2010-11-28 14:22]
Dokładnie tak jest jak napisałeś .To jest ,,tyn trynd ,,jak mawiał pewien polityk
z epoki tow.Gierka . A tyn trynd nakazuje płynięcie z prądem bowiem każde gó..o
z prądem płynie .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tolo
[2010-11-28 14:22]
Dokładnie tak jest jak napisałeś .To jest ,,tyn trynd ,,jak mawiał pewien polityk
z epoki tow.Gierka . A tyn trynd nakazuje płynięcie z prądem bowiem każde gó..o
z prądem płynie .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ja25
[2010-11-28 14:23]
a to ciekawa opinia...! popieram pana pan z za granicy pisze czy jak? ;-)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Miki
[2010-11-28 14:28]
Zuza a czy może informacji p. Kopacz o tym że teren został oczyszczony i sprawdzony na głębokośc 1 metra w głąb ziemi tez nie było? Skąd więc turyści znajdowali szczątki ludzkie oraz elementy wraku samolotu?
Pozdrawiam
odpowiedz
pokaż 56 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~<b>ja25<b>
[2010-11-28 14:40]
hahahahaha zagubieni w kłamstwach - LUDZIE
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ja25
[2010-11-28 14:45]
tak czytajac ost. wpisy też jestem pewnien ze ktoś przezył napewno!!!
a te krzyki z przekleństwami to mógłbyć moiment mordowania świadków-ocalałych
myśle ze to prawdopodobne bardzo ale my Polaczki pod władza Ruskich niestety nic nie możemy zrobic bo wmówili na tzn "wam" NIEPODLEGŁOSC - POSŁUSZEŃSTWO wobec ROSJII
COs za cos albo GAZ albo WOLNOŚĆ co wybieracie???
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Andrzej_antyPOwiec
[2010-11-28 14:53]
Elektorat po raz kolejny pokazuję, że w większość z nich nie potrafi prowadzić cywilizowanej dyskusji. Potrafią, przede wszystkim opluwać, niektórych ogarnęło wręcz zdziczenie. Mało tego zarzucają to oponentom. U mnie antyPOwiec znaczy przede wszystkim antyPOdłość i mam gorzką satysfakcję, że PO i jego elektorat ciągle to POtwierdza.
Niektóre argumenty sympatyków PO są wręcz żenujące. Obrażanie mojej inteligencji jestem w stanie jeszcze zrozumieć, ale jeśli obrażacie własną inteligencję, już nie potrafię. Wasze hipotezy co do "zabłoconych kół" są na poziomie przedszkolaków. Choć, nie jestem pewien czy takim porównaniem nie obrażam przedszkolaków.
W dalszym ciągu moje pytanie odnośnie "zabłoconych kół" i inne są otwarte i w odróżnieniu od Was, prawdy się nie boję.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zuza
[2010-11-28 15:58]
Widzisz Stary Robolu oprócz Ciebie i Tobie podobnym są jeszcze ludzie którzy potrafią samodzielnie myśleć i swojego zdania nie boją się wypowiadać. Gardzę ludźmi, którzy czekają na wytyczne jak mają myśleć i mówić. Ty chyba znasz to z autopsji, bo sądzisz mnie według siebie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ealdon
[2010-11-28 18:01]
Jako aryjczyk chciałem spytać - oprócz chamstwa i antysemityzmu, wy polactwo macie coś rzeczowego do wniesienia?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~optymista
[2010-11-28 17:37]
inflacja - dobrze wróży
To ,ze zaczyna sie inflacja ,było do przewidzenia,ale to dobry znak może euro dojdzie do 10zł.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~
[2010-11-28 17:30]
Film ten zrobiony telefonem,można było oglądać w internecie zaraz po katastrofie . A nie po pól roku.Mam przagrany i zapisany ten film do dzisiaj.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gregory&friends-wawa
[2010-11-27 11:18]
Podziwiam Jarosława Kaczyńskiego!!!
Ja uważam, ze to był zamach. Poza tym chciałbym dodać, że podziwiam pana Kaczyńskiego (i wielu ludzi, których znam i z nimi rozmawiam) za jego postawę. Nie daje się tym hienom w polityce,które chcą go zagryźć za wszelką cenę i rzucają kłody pod nogi! To jeden z niewielu naprawdę uczciwych polityków, który wie, co to honor i dbałość o interesy ojczyzny. Facet z charyzmą! Podziwiamy!!!!
odpowiedz
pokaż 16 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~leo
[2010-11-28 12:05]
Jesteś głupi ,głupi i jeszcze raz głupi.
Jezeli jestes zafasjonowany Kaczyńskim-to równiez powinno cię leczyc przychjatrzy
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nemo
[2010-11-28 12:11]
Oczywiście,że to zamach.Podobno Bin Laden w rozmowach prywatnych już się tym chwalił.Chodziło mu o skłócenie dwóch mocarstw.Rosji i Polski.Aha.I podobno Czeczeńcy też mieszali w tym kotle. Niech się Jarek umówi z Binkiem to więcej szczegółów się dowie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~
[2010-11-28 12:46]
W pełni podzielam ten pogląd. PO-wcy z Tuskiem i Michnikiem(Szechterem), na czele CAŁEJ PLEJADY OSZUSTÓW,HAZARDZISTÓW itp za wszelką cenę chcą "UCISZYĆ" Pana Kaczyńskiego, bo się go PANICZNIE BOJĄ, a szczególnie BOJĄ się DOJŚCIA Kaczyńskiego do władzy, bo wówczas mogą być wyciągnięte na wierzch, wszystkie nieczyste sprawki i sprawy OBECNEJ KLIKI RZĄDZĄCEJ oraz PRAWDY O KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ!!!. Atakują Pana Kaczyńskiego na wszystkie sposoby: z prawa, z lewa, z przodu, z tyłu, z dołu i z góry i ze wszystkich możliwych oraz niemozliwych stron. PO-wcy ŻYJĄ W CIAGŁYM, PANICZNYM STRACHU PRZED KACZYŃSKIM. Ale panowie z PO. Naród wreszcie WAS ROZSZYRUJE I PO-niesiecie SROMOTNĄ KLĘSKĘ w NADCHODZĄCYCH WYBORACH.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~@@@@
[2010-11-28 13:08]
każdy coś podziwia, mój Burek najbardziej podziwia stare kapcie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Maria
[2010-11-28 13:18]
pokaż 11 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Jożo
[2010-11-28 13:18]
Ocena: 0 [0]
~WNIKLIWY OBSERWATOR
[2010-11-28 14:11]
Podzielam powyższy pogląd oraz dodam, że w mojej ocenie zdarzenie pod Smeńskiem, nie było nie żadną LOSOWĄ KATASTROFĄ LOTNICZĄ ALE PRECYZYJNIE ZAPLANOWANYM I PRECYZYNIE WYKONANYM ZAMACHACHEM STANU. Według mnie było takie oto założenie: "Prezydent Polski Lech KACZYŃSKI nie może wystąpić na MIEJSCU KAŹNI POLSKICH OFICERÓW I PRZYWÓDCÓW W KATYNIU, conajmniej z dwóch powodów: 1. Nie może przyćmić wizyt i wystąpień Putina i Tuska w dniu 7 kwietnia b.r. oraz 2. Prezydent Kaczyński może powiedzieć kilka niewygodnych zdań na temat OKRUTNEJ ZBRODNI KATYŃSKIEJ, JAKO ZBRODNI LUDOBÓJSTWA I ZBRODNI NA NARODZIE POLSKIM. Po obu stronach granicy "ZAPANOWAŁ WIELKI STRACH". A zatem PREZYDENT Lech KACZYŃSKI NIE MÓGŁ "DOJECHAĆ" DO KATYNIA. I nie "DOJECHAŁ"!!! I po 3. Wiadomo przecież KOMU PRZESZKADZAŁ PREZYDENT LECH KACZYŃSKI!!! ZAMACHOWCÓW WIDAĆ JAK NA DŁONI!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~absmak
[2010-11-28 15:34]
czy miernota może mieć charyzmę ??????? kota to i owszem !Oczywista oczywistość
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tak trzymać
[2010-11-28 16:44]
Ja też podziwiam za wybudowanie 3 milionów mieszkań.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ealdon
[2010-11-28 17:03]
Którego ze słów: "widoczność wynosiła 200 metrów" nie rozumiesz?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~AS
[2010-11-28 16:43]
Tylko naiwni wierzą w swoje własne teorie
tyle głupot ludzie tu wypisują, 100% bzdur - budują teorie i antyteorie w zależności od podlądów politycznych. Jest pewne, że sprawa powinna zostać zbadana nadzwyczaj dokładnie przy udziale międzynarodowym aby oddalić wszystkie niepotrzebne teorie. Ten lot nie był zwykłym lotem, który w razie katastrofy bada się dużo dokładniej. Wyniki śledztwa powinny zostać podane do publicznej wiadomości, bo cała Polska znała tych którzy zginęli (były to osoby publiczne) i interesujue ich los .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~klin
[2010-11-27 20:13]
dlaczego tak wielu nienawidzi PIS ?!
PO czy PIS zabralo z becikowego 500 zł , zmniejszylo pogrzebowy zasiłek , zamierza podnieśc podatki...?!Przecież PIS teraz nie rządzi!Niezłą wode z mózgów zrobili wam rządzący....
odpowiedz
pokaż 24 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~nie emerytka, nie rencistka, nie matka Polka
[2010-11-28 13:45]
Właśnie dla tego nie lubię PISu, bo nie uważam, że moje ciężko zarobione pieniądze mają być rozdawane równo wszystkim . Zgadzam się być solidarną z człowiekiem poszkodowanym przez los, ale na Boga dlaczego mam być solidarna z nierobami i przejmować się losem ich i ich rodzin, jeśli oni sami się nie przejmują? Solidarne państwo w wykonaniu PIS jest czystej wody socjalizmem, a za to to ja już podziękuje. Mogę pracować do samej śmierci, byleby nie wisieć ciężarem na szyi moich dzieci. Zresztą na dobre mi to wyjdzie, później Alzheimer dopadnie. czego również Państwu życzę - znów żeż mniejsze wydatki w służbie zdrowia.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
wart
[2010-11-28 13:50]
To nie nienawiść, tylko zdrowa ocena. Krańcowe działania zawsze przyciągają, krańcowe oceny. Nie będę ci wyliczał, bo nie mam zamiaru, ani ochoty, ile Pis i jego elektorat stworzył tez i oskarżeń nie popartych dowodami.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ewulo
[2010-11-28 13:57]
a co to jest "ot i wszystko" to dopiero gadka po rusku....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~JoJo
[2010-11-28 14:00]
palikot szkaluje Lecha - źle, kaczyński szkaluje Bronisława - dobrze. Ot, moralnośc Kalego. Wstydu i moralności PIS nie ma, dlatego ludzie nienawidzą pajaców, proste jak drut.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ada
[2010-11-28 14:01]
Widać ile mogą media.PO nie chce być kontrolowane stąd te ataki na PIS bo jest bardzo niewygodny
odpowiedz
pokaż 19 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
terek
[2010-11-28 14:03]
rozumiem, ze jesteś jednym z tych, którzy żyją z becikowego i z zasiłku pogrzebowego. I z pieniędzy innych ludzi. Dlatego odpowiada ci zatęchły bolszewizm PIS.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
bryś
[2010-11-28 14:07]
Klin, MASZ RACJĘ I NALEŻY DODAĆ:
Zwiększyło się zadłurzenie państwa, ogromna drożyzna jeszcze przed zapowiedzią POdniesienia podatku co dopierao ma nastapić. Okłamywanie ludzi że jak paliwo zdrożeje to towary nie zdrożeją.Nikt nie dowozi towaru rowerem.Bezrobocie doszło do takiego stopnia że ludzie z płaczem proszą o jakakolwiek pracę.Za te "luksusy" można dziękować wielu POmorzanom, Warszawiakom i Śląskom.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~
[2010-11-28 14:40]
to komuna miala równe żolądki i wszyscy mieli mieć po równo bez wzgledu na np. wykształcenie, wiek , itd. Dlaczego mam sie dzielić z leniem , nierobem lub złodziejem ??????????? WON
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~
[2010-11-28 14:57]
półgłówkiem byłeś półgłówkiem jesteś i taki umrzesz amen
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~UWab
[2010-11-28 16:15]
Jak piszesz "zadłurzenie", to nic dziwnego, że nikt Ci pracy nie da. Do szkoły było pod górkę czy komuna Cię gnębiła w podstawówce?
odpowiedz